söndag 18 november 2012

Äntligen,,,Italienska kakor!!!!!

Hej! Jag har inte försvunnit helt från bloggen,,, men ibland så räcker inte tiden till för allt man vill göra! Vi finns ju även på facebook!
Men nu till saken,,, vet inte om någon kommer ihåg,,, men för några år sedan visade jag en sådan här kakburk med dom godaste kakor! Jag satt ute i trädgården med mitt hemsydda lapptäcke. Fick då många förfrågningar om var man kunde köpa dessa burkar. Jag hade köpt mina i Italien och brukar göra detta för dom har inte gått att få tag i i Sverige,,,, men NU GÅR DET!!!!
DOMMO by Gawor  är nu återförsäljare i NORDEN! Kakorna kommer finnas i mitten av veckan på NOLL54. Underbara mandelkakor och när dom är uppätna sa har du kvar denna söta burk! Och burkar det kan ju aldrig få för många av!
Välkomna att komma in till oss!

E-K,Maria och Mia!

Inga kommentarer: