tisdag 7 juni 2011

Nya textilier till altanen!

Vilket väder vi haft i helgen!
Jag passade på att fixa lite på altanen, alltid roligt med något nytt!
Så det blev lite nya textilier i vitt, syren och beige färger. Huset är nu målat i vitt så det kändes nytt och fräscht. Det var grönt förut och inte var väl det fel heller, men när man ändå måste måla om är det kul med en annan kulör!
Plädar har väl varit lite i överkurs denna helg men det blir säkert många svala kvällar att mysa under dom,,,
,,, har aldrig haft vaxduk tidigare, men vad det är behändigt att ha ute när man fikar och sölar med glass och dyligt!
,,, bara att torka av!
Allt som visas på bilderna finns hos oss på NOLL54 och nu ska vi äntligen sätta priser till WEBB-SHOPEN så den är SNART IGÅNG!
Bäst jag går ner och rör om i min syrenblomsaft, gjorde sådan i helgen, den ska vara färdig på torsdag om jag skött allt som det ska!

Ha det så gott alla mina vänner !!!!!

E-K/noll54

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

ÅÅååå vad fint du har gjort på altanen.Läckert med syrener bara så fint.Vad snygga koppar säljer du dom? finns det olika storlekar pris.Önskar dej en skön dag.Kraaam Rita ♥

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Heisann, så koselig det blei...Digger dine vakre kopper:))

Lisa sa...

Härligt, härligt där skulle det inte vara helt fel att sitta och njuta. Syrenblomssaft låter så gott, har aldrig smakat och kan ine ens tänka mig hur det smakar.
Ha de nu så gott i ditt vackra uterum...

Kram Lisa