torsdag 7 april 2011

Påsk på NOLL54 !

Påsken närmar sej och nu känner vi av våren äntligen!
Påsken är en skön tid,,, man gör så mycket av den som man känner och kan pynta tidigt som ett välkomnande av våren,,,,
,,, och ledigheten är ju tom. längre än julen!
Som jag tidigare nämnt så tycker jag mycket om att kunna använda mina saker kanske inte bara en gång under en kort period, utan jag flyttar gärna in tuppen från trädgården och sätter honom på påskbordet,,,,
,,,sedan åker äggen ut i rabatten under den uppstammade Tujjan,,,
,,,äggkorgen får någon blomma planterad i sej,,,
,,, och varför inte ta med sej en skön pläd ut i vår solen!
Ja nu är det hög tid att vårpynta,,, hänga upp nya skira gardiner i ny putsade fönster,,, ny skärm till lampan och varför inte en lite större kruka när man ändå håller på, en sån där man kan fylla med flera söta vårlökar,,,
,,,vad du nu gör så gör det på ditt vis och har du några funderingar till ditt vårfönster,,, eller tycker du kört fast, så kom in till butiken så hjälper Maria och jag så gärna till!

Ha en skön helg och mys så mycket det går!

E-K/noll54

1 kommentar:

Lisa sa...

Åhh, så många fiffiga ideer och såååå många fina saker. Man blir så sugen på att pynta. Fint du har.
Ha en go helg och Karlstad kommer definitiv att få besök.

Kram Lisa