fredag 4 februari 2011

Detaljbilder från Norgemässan!

Gokväll alla rara! Fredagskväll, godmat och slappa framför tv:n känns riktigt skönt,,, jag njuter!
Nu kommer jag visa massor med bilder från vår sista mässa, som var i Norge,,,,
,,,hoppas det är något som lockar!

Nya glas serien med text,,, ren enkel och vacker,,,


,,, massor av godsaker,,, inget för oss som försöker med LCHF,,,men iof. det är väl dom som gjort att jag är en LCHF;are idag!


,,,,fågelbad och lökväxter,,,, påminner om att våren snart är på gång!



Härligt med det skira gröna till det vita,,,,
Må gott och ha en skön helg!!!!

E-K/noll54/DOMMO by Gawor

6 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Kan tro att du uppskattar en lugn, skön hemma kväll nu efter allt "mässande" *ler*
Så mycket fint Eva-Karin och jag har faktiskt varit och tagit kort på en fin-fin krona hemma hos AnnaMaria idag. Mmmm, riktigt fin är den.
Ha det så bra nu och njut, bara njut....
Mia

Vit som snö sa...

Vilken härlig mässa ni varit på!
Jooodå, allt lockar;) Och just nu myyyser jag för jag har 2 par skor o en fin krona på väg till mej:))) Dommo by Gawor... :)))Lycka va?!
Ha en fin helg!
Kram Cilla

atelierenherbe sa...

Bonjour, je suis fleuriste en France est-ce que je peux commander les produits que vous montrez sur le stand? c'est super beau...avez-vous un catalogue?

Linneas Hjärtefröjd sa...

åhhh så härligt,,, inspiration till max ;D köpte en krona av märket dommo by gawor härom dan,, (började blogga igen denna veckan efter par års uppehåll..) o när jag hittade hit igen, så var de visst ditt märke, kul!! :D I LIKE IT!! hadfe tänkt kolla upp vad de var för märke,,,, :D
ha en riktigt skön och avkopplande helg!! take care//Linnea

Levindas Värld sa...

Ujuj så mkt vackert!!! Såklart det lockar...hihi!!

Ha det så skönt resten av denna söndag!

Martilie sa...

Flott blogg og spennende ting..
Skal sjekke ut de lekre tingene hos "Wallas Verden" etterhvert :)

Legger meg som følger :)

Klem