tisdag 14 december 2010

Med blommor och ljus,,,,

,,,har jag pyntat med hemma än så länge,,,,
,,,och granen ska få komma in till helgen redan var tänkt. Har alltid klätt den kvällen innan julafton men ska försöka lite tidigare i år så jag hinner ta stora julbadet då istället!!!!
Nja, men sitta med julrimmen och en god skinksmörgås i sköna raggsockorna och mysoverallen och bara njuta!
Tiden går ju så fort nu snart är vi i full gång för FORMEX, planeringen har redan påbörjats. Så nu tar vi vara på varje stund och mår gott,,,, för då ska batterierna laddas !
Må väl mina vänner!

E-K/noll54/DOMMO

3 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad fint med alla ljustakar samlade på bordet tillsammans med den knoppiga hyacinten. Idag ska jag inhandla några fler hyacinter då de andra börjat slå ut nu.

Kram Teres

Inspiration i vitt sa...

Hej min goa goa vän, ååå så fint och härligt du har gjort det hemma hos dig, får jag flytta in hihi. Du sprider alltid sån härlig harmoni omkring dig. Kramar i massor/Ingela.