onsdag 24 november 2010

Fönstret som visar vad vi står för,,,,

,,,ja det ju skylten,,, och vi har 2 fönster.
Det är ju massor av saker man skulle vilja visa, men det är lätt att det ser rörigt ut, så man får försöka lägga band på sej!
Så här ser det ut nu iallafall,,, ett rött julinspirerat,,,,


,,,och ett lite mer färgdämpat!
Nu fejjas det för fullt i alla hem, tänk att vi är framme i advents veckan redan och vi har sålt slut på mycket pyssel,,,, men var lugna, vi har akut beställt en del av det som gick att få tag på!
Men vi får inte glömma njuta av denna tid också,,, på med varma kläder och ut med pulkan och ta med varm choklad, kanske någon adventskonsert, ja bara göra det som känns rätt just då!
Vi hade en sådan skön helg förra helgen!
Fredagen efter jobbet var vi ju på Löfbergslila Arena och såg idolerna,, kanonbra! Taket lyftes när Jay sjöng och god fredagsmys mat njöt vi av!
Och på lördagen åkte vi en tur i Värmland och hamnade i Filipstad på Hennikehammar, där åt vi en god lunchbuffe´och tog en promenad i vinterkylan.
Resten av helgen vilade jag bara, helt fantastiskt skönt att bara vara. Så nu mina vänner håller jag ända fram till jul!
Nejdå jag ska nog försöka njuta så fort jag kan!

Ha det så gott och mys på allt vad ni kan!!!!

E-K/noll54

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vilka mysiga skyltfönster.. De lockar verkligen till att vilja gå in och kika..

Åh vad kul att lyssna på Idolerna och helst Jay då :-)

Kram Mia

Majas skafferi sa...

Hej! fönstren ser väldigt inbjudande ut! Ska önska mig en kudde från Bloomingville som jag spanat in..:)
Visst var Jay bra på idol! vi såg genrepet,det var oxå bra.

Ha det fortsatt lugnt i advent!

Inredningsfrun sa...

Så vackert du har gjort det i dina skyltfönster!!

Den söta vita ovala krukan står numera hemma hos mig med ett par vita hyacinter och lite mossa!! Helt ljuvlig!!

KRAM

// Inredningsfrun :)

Milou gawor sa...

Hej Farmor!
Du har de finaste fönstren i stan!!!
Tack för senast. Jag längtar redan efter dig och farfar!!
Puss och kram från er bustjej!
Milou