måndag 30 augusti 2010

LEV VACKERT & nya möber!

Idag har det varit en riktigt fin höstdag här i Karlstad med mycket kunder i butiken,,,,,
,,,,det glädjer oss så... och fin respons har vi fått på allt nytt som kommit in!
Mycket nya möbler som bla. den här höga byrån med 12 lådor, i den får man plats med mycket småpyssel ,,,, så fin!
Och BOKEN LEV VACKERT av Ingela&Petra tog slut i ett nafs,,,, men den kommer igen.

Är du intresserad så kan du boka ett ex. så att du säkert får en i din ägo,,,, den är underbar,,, helt outstanding bland andra inredningsböcker,,, mysig läsning med recept , bra tips, inspiration och vackra bilder!
Ha en fortsatt bra vecka och jag och Maria fortsätter att packa upp mysiga detaljer inför höstens hem!

Lev väl! E-K/noll54/DOMMO

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

ÅÅÅÅ vad mycket fint.Man vill ha massor.Byrån med alla smålådorna var ju bara så underbar.Ja det var mycket fint.Kul att du haft många kunder.men nu börjar ju det roliga att fixa och greja inne till hösten.Ha det bäst rara du kram Rita ♥

Rummet för välbefinnande sa...

Förstår att du har mycket att stå i nu och att tiden inte riktigt räcker till. Men, så mycket fint ni fått.
Ja, jag känner att jag ska ta mig en tur in till "staden" och hälsa på er snart. Det var alldeles för längesedan nu *ler*
Ha det gott så hoppas jag vi ses snart!
Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättefin byrå, perfekt till alla småpryttlar man har. Att boken tog slut är inte konstigt, vilket kanonjobb dom gjort tjejerna. Och alla dina foton som var med var toppenbra.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Ett Vitare Hem sa...

Åh så vackert, byrån var ju helt underbar!
Ha en underbar dag!
Kramis/LenaS

Unknown sa...

Byrån är verkligen jättefin! Visst är det härligt nu när hösten kommer och man kan göra det riktigt mysigt inne med en massa ljus och njuta av Lev Vackert!

Kram Catta

Inspiration i vitt sa...

Den byrån med alla bra lådorna var fantastiskt fin och glasskåpet från mässan kan jag inte glömma, det var det finaste jag sett på lääänge.
Tack för all fin reklam du gör för boken, jag blir så glad i mitt hjärta vet du. Hoppas böckerna kommer nu i veckan till er. Kramar i massor/Ingela.