tisdag 29 juni 2010

Nu då!

Hej alla sommarglada!
Oj vad jag har försökt komma in här men det har bara krånglat! Men nu så!
Det är full fart i butiken och turisterna är köpsugna,,,, skoj för här är det full laddat!
Vi kom ju hem från Polen i förra måndagen och på hemvägen fotade jag dom vackra fälten med vallmo,,, min man fick tvärstanna några gånger,,,, men här blev det visst lite klint också
,,,det är så otroligt vackert!
Jag är annars inte den största vän av rött,,,, men att se dessa skönheter stå och vaja i vinden är bara såå vackert!
,,,men jag fick ge mej till sist, för dom stora lastbilarna påminde mej om att det var på vägen jag stod.
Vi tog farväl denna gång av Polen med en god kopp kaffe och en bamse våffla med massor av grädde och sylt!
(GOFRY på polska) inte konstigt att man får gå på pulver när man kommer hem!
Väl hemma i Sverige stannade vi vid några av de butiker som är återförsäljare av våra produkter från DOMMO by Gawor.
Här är ett utav skyltfönstren från dom goa tjejerna på DREAMHOME i KUNGÄLV
Dom var tyvärr inte där men vi träffade deras rara mamma som hoppar in när tjejerna tar lite ledigt,,,,
Är ni ute och far så ta en tur dit!
Det är en fantastiskt fin butik med massor av mys!
Hoppas allt är sommarbra med er och att solen skiner!

Syns snart igen hoppas jag!
E-K/noll54

7 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Ohhh så mycke härliga bilder riktigt ögongodis..
Kraam Linda

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara bilder!
Ha en riktigt fin dag!
Kram/LenaS

Sologbolig sa...

Så mange flotte bilder. Nydelige blomsterenger i Polen og ditt flotte skap med så mange vakre ting. Skulle vert skøy å vert innom Dreamhome i Kungalv , kanskje vi kjører forbi ein gang . Ønsker deg fine sommardagar. Klem fra Sigfrid

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är fint i Polen, roligt och se blomfälten. Ett land jag egentligen vet väldigt lite om, desto roligare och se dina bilder. Till helgen åker vi upp till sjön, hängmatta och kaniner är nerpackade...
Ha det gott
Kram till dig
AnnaMaria

Lena sa...

Vilka fina bilder :)
Önskar jag bodde i närheten så jag kunde besöka butiken!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Bokskogarna och sädesfälten med Blåklint och Vallmo är några av mina finaste minnen från Polen.

Butiken ser jättemysig ut!

Önskar dig sköna, soliga och varma dagar!
Kram
Regina

MiaMaria sa...

Det är BARA så vackert detta Dommo skåp......kanske får bli ett sådant som kan få förgylla mitt vardagsrum...:)