onsdag 26 maj 2010

Blommor och vinnare!

Visst är det väl vackert med blommor! Dessa bilder tog jag på Rosendals trädgård i våras när vi hade varit på Trädgårdsmässan i Stockholm,,,,,,
,,,,så effektfullt med massa olika småvaser med enstaka blommor i. Vi har liknande vaser på noll54 endast 35 kronor.
Och i växthuset var det massor med örtkryddor,,, mina har jag inte satt ännu,,, ska göra det till veckan när järnnätterna är över!
Jag vet inte om ni såg i förra inlägget där min man kommenterat? Men iallafall så lottade han ut 6 st. Milou kaffekoppar,,,, och dom skulle den som blommande berättade varför just den skulle vinna kopparna!
Och han beslutade att Poetiska bloggerskan Mia (Känslans väg) var vinnaren men samtidigt så lockades han av jordgubbstårtan hos AnnaMaria (Ett rött monogram)

Så det blev 2 värmlänningar som vann!
Tjejer välkomna in till veckan då Edward lämnar in 2 paket från DOMMO till er!

Ha det så gott och hoppas vi ses snart igen!
E-K/noll54

10 kommentarer:

Känslans väg sa...

Men, nu blir jag ju alldeles rusig av lycka här.....
Tänk att det kunde vara så gynnsamt att plocka fram poeten inom sig *ler stort*
Nu kommer jag att sova så gott inatt, med ett stort, stort leende kan jag lova. Jag blir ju väldigt glad att Anna-Maria vann också........
TACK SNÄLLA!!!!!! Då ses vi till veckan!
Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Att jag inte ramlade av stolen, såg ju Mias namn först. Och sen fick jag titta ett tag, för där står ju mitt!! Jippie, så glad jag blir. Tror inte jag har fattat riktigt än, men jag kommer gå runt med ett leende hela dagen. Är ledig och ensam hemma så det gör inget att jag ler som en tok. Stort Tack till din snälle man som såg framför sig min uppdukade fika under körsbärsträdet.
Jag kommer till veckan, tills dess ha det gott ni båda.
Stor kram
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Blir så glad så jag glömmer och säga Grattis till Mia, vilken tur vi hade du.
Kram
AnnaMaria

becca sa...

Hejsan!
Så gullig han är din man, jag missade helt utlottningen. Men jag hade ju tur och vann sist och jag är så nöjd över den fina ljusstaken.
Grattis till dom söta flickorna som vann, kopparna är ju helt underbara (va inne och kände på dom hos dig tidigare i veckan).

Ha det bra, kram Rebecca.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej jag igen, snart blir det bingo..fniss. Önskar en fin resa till Polen, tror du har en stor härlig familj. Såg ju din pappa i butiken, lika rar och snäll som du. Vi får stanna hemma denna helgen, bilen krånglar.
Ha nu en härlig resa
Kramar
AnnaMaria

Rummet för välbefinnande sa...

Ville bara kika in och önska en trevlig helg och en fin resa. Tänk att åka iväg flera generationer så där. Det är glädje det.
Själv kanske jag får mig en tur på motorcykeln om vädret vill väl. Det är ju inte så dumt det heller *ler*
Kram Mia

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Vakre blomster og heldige vinnere. Så fantastisk flott porslinet var, gleder meg til det kommer.Ønsker deg en flott lørdag:))

Vitt hus med svarta knutar sa...

Stort grattis till vinnarna! Vilka härliga bilder. Jag har några små flaskor, funderar på att ställa ihop dem och dekorera med någon blomma. Härliga bilder på kryddväxterna.

Kram,
Regina

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen, härliga blommiga bilder hos dig. det är alltid så inspirarande att gå på trädgårdsmässa och man vill göra så mycket sen när man kommer hem men så plötsligt brukar allt rinna av mig och jag får inget gjort. Kram på dig/Ingela.

MiloD sa...

Hej!

jag har varit inne i din butik och "känt" på en massa saker, det finns så mycket fint! Jag missade utlottningen, Grattis till vinnarna!

Ha en bra dag
Åsa