fredag 18 september 2009

Härliga morgon med sol !

Godmorgon! Vilken härlig morgon att vakna till!
Ligger i sängen med datorn på magen,,,,
Det känns så skönt, inget som hänger över mej nu när den andra sidan av butiken står färdig,,
Och jag är såå nöjd med både panelen, mellanväggen och belysingen! 
Det blev mer ombonat,,, 
Jag älskar ju förändringar,,,, och det behövs även på våra arbetsplatser!
Ja och vi har ju förståss fått massa nya varor igen bla. en ny textilserie, den får jag visa nästa gång,,,,
,,,för nu har jag fått en frukostpåsängen bricka av min goe man,, gott för jag är jätte kaffe sugen!
Ha en skön helg alla goa människor och njut av vädret, kanske är det det sista av sensommaren!
E-K/noll54

17 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka sötisar du har i sängen, gulligt med morgonrock. Jag har inte kommit ur morgonrocken än..fastnade framför datorn. Här ska bli kalas ikväll, så det är nog dags och komma igång. Var inne i butiken under veckan, och det blev jättefint. Som du skriver mer ombonat, och ändå kändes det rymligare. Så fint med fönstret också.
Ha nu en riktigt bra helg.
Kramar
AnnaMaria

tinemor sa...

Så utrolig fint det er blitt i butikken!!
Kram

Jan Nilson sa...

Det ser skit snyggt ut Yster. Edde har gjort ett bra jobb. Saknar er love u from brollan Jan.

Marika sa...

Ser jätte fint ut ! Känner jag mig själv rätt så kommer jag säkerligen och kikar in idag ;P det kan jag nog inte motstå .

My home is my Castle sa...

WOW...
Åhhh så nydelige bilder fra butikken din !!!!!
Jhttps://www.blogger.com/comment.g?blogID=1406660061900646118&postID=9076578814107873713a der skulle jeg gjerne ha vært !!!Fant mye som jeg gjerne skulle hatt :)))
Vakkert... !!!
Kan jeg spørre hvor de 3 rammene som henger på veggen kommer fra ??? Og hvor mye de koster ?? Helt nydelige var de og akkurat sånne jeg er på jakt etter...
Sender du forresten ???

Klem,Kari

Photo by Maria sa...

Frukost på sängen.. Vad mysigt :-)

Ja förändringar både hemma och på arbetet kan vara upplyftande, men jobbar man som jag med en person som har autism så kan en förändring vara förödande, t.o.m byte av gardiner (som ändå görs ibland) gör att tjejen jag jobbar med blir orolig.. Så på mitt jobb får de se ut som det gör hur mycket man än tröttnar på det..

I din butik hade jag kunnat gå i i dagar och säkert kunnat bli mer än utfattig..

Ha en bra helg..

Kram
Mia

Brunkullan sa...

Sol...!? Å..vi som haft mulet och regn hela dagen:(
Men tur för er då som haft det så fint:)
Skulle kunna gå runt i evighet och dreggla i butiken! Så mycket fint.

Susanne

Kallholmen sa...

Vilken fin butik du har!
Så roligt att få se.
Ha en mysig helg.
kram caro

Vit som snö sa...

Åhh vad fin den ser ut din butik!
Harmoniskt men ändå spännande.
Om jag bodde närmare så vore jag en trooogen stamkund. Måste bara titta in en vacker dag!
Ha en mysig helg! Kram Cilla

SussiLibySweden sa...

Hejsan!

Så fint det är och butiken ser väldigt inbjudande ut.

Visst är det bra med de bärbara datorerna, att kunna ligga ner och klicka runt och arbeta i sängen:))

Trevlig helg, AnneLi...SussiLi...

P sa...

Hej! Vilken fin blogg du har och vilken fin affär du verkar driva. Jag blev helt köpgalen då jag råkade klicka in här för en liten stund sedan. Jag hoppas hinna in till dig en sväng nästa gång jag är i Karlstad.

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Vilken härlig butik.
Kram Agneta

Inspiration i vitt sa...

Du har det såå fint i din butik att jag dååånar av tror jag.En riktig drömbutik att komma in i och inspiraras och njuta till fullo i, makalöst fint. Visst är det viktigt med förändring, då kommer vi vidare i livet.
Kramar till dig/Ingela.

Vita små hjärtan sa...

Å vad mycke fint!!!
Å vad mysigt med frukost på sängen!!!
Ha en fin dag!
Kram Agnetha

irene sa...

Ååååå vilken trevlig blogg du har!
Och vilken affär...
Fantastisk inpirerande!

Mvh Irene

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så fint det blev i butiken! Och det ser ut som du har fått mera plats med prylar nu också...
Kram
Marie

Marie Söderberg sa...

underbara bilder..ååå sååå inspirerande..jag har inte boggat på ett tag..så gladjag kika in direkt till dej..toppen
kram