söndag 30 augusti 2009

Tillbaks från Formex !!!!!

Då var Formex dagarna över,,,, det går så fort,,,,vi har gått i alla dagar från början till slut!
Jag bara älskar mässor!!!!!!
Man träffar och umgås med så mycket sköna människor och byter tankar och ideer med!
Visst går man mycket och huvudet blir fullt,,,men det är såå inspirerande!
Det finns något för alla,,,,härligt!
Men jag är glad att jag la in så många ordrar i Danmark, som vi gjorde,,,för det har redan kommit en hel del till butiken!
Ska bli roligt att jobba där nu i några dagar innan nästa mässa igen!
Den blir i Paris i slutet på veckan!
Hoppas hinna visa lite mer bilder innan det bär iväg!

7 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vilka fina bilder från mässan, förstår att du blir inspirerad..
Paris låter ju härligt att åka på mässa till :-)

Ha nu en bra start på veckan..

Kram
Mia

♥ Pia... sa...

Ååå vilket drömjobb du har..blir lite grön på dej faktiskt:)..vilka härliga bilder du bjur på..mycket inpirerande..nu vill man göra om igen:)..ha en skön kväll..och skriv mycket om dina mässor och ditt roliga jobb..kram.Pia

becca sa...

Vad kul att åka runt och få en massa insperation på mässor,
och Paris så mysigt!

Ha en bra resa och handla en massa snygga saker =). Kram Rebecca.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så många idee´r du måsta få, ser på dina fina bilder och drömmer lite. Och Paris, det blir roligt. Men du måste ha det lite slitigt också, mycket du ska hinna nu. Kommer in imorgon och hämtar en schablon.
Kramar
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Nog måste du leva din dröm?! Det låter som det allra ljuvligaste jobb! Även om jag förstår att det är mycket jobb!
Formex verkar ha varit en explosion av inspiration. Jag älskar skåpet på din första bild i inlägget!! Precis en sån jag vill ha!
Ha ljuvliga höstdagar i Paris!
Kram Cilla

SussiLibySweden sa...

Så spännande att åka till Paris på mässa.
Jag var en hel del i Valencia på mässa och det var så stort med flera våningar att man var tvungen att vara där en hel vecka för att hinna med allt.
Gillar mässor och presic som du säger...får man en massa inspiration och träffa nya kontakter med likasinnande intressen.

Hej från Anneli...SussiLi...

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen, ojoj vad nyfiken jag blir nu över allt fint ni har köpt in. Jag vet ju att du har näsa för det där lilla extra.
Jag känner att jag fick mycket inspiration och det var välbehövligt.
Ses snart kram/Ingela.