måndag 10 augusti 2009

Full fart igen!!!!!!

Ja nu har jag torkat bort sanden mellan tårna och och kommit tillbaks till verkligheten,,,,
,,,,vi har varit på ön Thassos i Grekland , en helt underbar ö och vecka!!!
Detta lilla uppstammade träd är en basilika som stod på borden vid vår lilla strand, där vi tog lunchen varje dag bestående av grekisk sallad och souvlaki (grillspett ,,stavfel??) mmmmm! 
Det var så lugn och skön inredning, både interiört&exteriört,,, känner ni lugnet????
Nu väntar mässan i Danmark på mej,,, åker dit på torsdag,,, känner mej riktigt peppad,,,
,,och hoppas på att hitta många godbitar!!
,,,,det var skönt att ladda batteriet med god mat och trevliga människomöten!
Och en rolig sak till förståss,,,,
BOKEN!!!!! Romantika hem&Inspiration i vitt är på väg nu!
Spännande och efterlängtad !!!!! 
Hoppas alla har haft en skön semester för idag har väl många kommit tillbaks till vardagen,,, Men den kan vara skön den också, bara vi tar väl hand om den!

Må väl!! 
Eva-Karin/noll54

12 kommentarer:

Britt sa...

vilka underbara bilder, jag riktigt känner känslan av ljumma vindar, sol och sköna kvällar...
Härligt!

Kram Britt

Photo by Maria sa...

Där hade man ju gärna varit med, ser underbart ut..

Kram
Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jodå man känner lugnet, och en lätt havsbris. Du har fångat känslan bra på bilderna. Vilken härlig vecka, jag gillar också Grekland. Ska bli kul med boken, jag har semester även denna veckan, men är hemma.
Kram AnnaMaria

Interiörboden sa...

Hej Eva-Karin!!

Åhh, så fina bilder!
Vilken resa!
Det är aldrig fel :)
Skulle gärna åka iväg och känna lugnet och värmen :)

Ha en jätte bra vecka!
Kram Sandra

SussiLibySweden sa...

Så härligt ni verkar ha haft...fina bilder.
Semester är härligt med avkoppling och annan miljö men det är alltid skönt att komma hem igen.

Hej från Anneli...SussiLi...

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen, vilken semester ni haft, dig väl unnt som du sliter och står i.Bilderna är så vackra och fridfulla.

Jag hade såå gärna velat att du kom hem till mig men vet ju att du ska på mässa, Mia Maria sa det sist jag var inne.
Idag har flera butiker fått boken och du kan tro att jag var nervös. Telefonen började ringa på fm och wow säger jag bara, såå mycket fina ord och beröm vi fått, jag är överväldigad och känner mig glad som jag inte gjort på länge. Äntligen kan vi få skörda det vi sått.
Hoppas att du får din bok i dagarna. Vi hörs av snart, kram på dig/Ingela.

Unknown sa...

Åhhh ni ser ju ut att haft det hur mysigt som helst! Jätte fina bilder! Ja, det känns så skönt att det äntligen är klart! Tror att du får boken nu iveckan till din butik- Kanske idag?
Hör gärna av dig med feeback. Kram Petra

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Wow man blev lugn bara av att se bilderna !
Grekland e ju bara så häftigt va man än är . Hoppas du får en bra start nu på jobbhösten med Danmark först !
Allt gott !
Lotta

becca sa...

vilka fina bilder, ni ser ut att ha haft en riktigt härlig resa.
Det behövs, det blir lättare att möta hösten när man varit på solsemester, tyvärr blir det bara renovering hos oss, men det är roligt att vara hemma och se att det händer saker med bygget.

Grekland är ju helt underbart, maten, naturen och folket.

Ha det så bra, kram Rebecca.

Eddan sa...

Vilka härliga bilder - ni verkar ha haft det ljuvligt!

Själv semestrar vi på lite närmare håll. Har varit till Estland en sväng och även till Dalarna. Just nu är vi i Örebro och åker vidare till Värmland imorgon. Ser att du ska på mässa på torsdag men hoppas att butiken är öppen i alla fall - är jättesugen på att kika in där när jag kommer till Karlstad närmare helgen!

Må så gott!

Kram från Anette

Casa Loda sa...

Det där såg riktigt gott ut! Förstår att ni haft det skönt. Nu blev jag sugen på att åka till Grekland, är längesen sist.
Jag var förresten inne i din underbara butik när jag var i Karlstad förra helgen. Oj oj så mycket fint!
Kram Annika

anni sa...

Vilka underbara bilder! Jag vet att ni hade en underbar resa, för vi var ju också där. Visst kan man längta tillbaka till denna sagoö! Alice, Albert och Fredde hälsar! Vilken fin blogg du har, och så kul att få kika på alla fina bilder.
Kram Annika