tisdag 24 februari 2009

Så VITT jag vet!!!!

Nu har dom fina VITA stolskjolarna kommit!!!!
,,,vi har dom med vit, beige och grå brodyr,,, volangen är på alla sidor,,,
,,,supersöta och priset är 169kronor!!!
,,,VITA burar i 3storlekar,,,
,,,och dom små tygpåsarna med brodyr i samma färger som dynorna förståss,,,
,,,jag köpte en gammal järnsäng som skulle vara nere i källaren, men den gick inte genom dörren, så den får vara här uppe i butiken istället,,,,
,,,,tillsammans med dom nya not-tavlorna,,,
,,,och den vackra nya klockan,,,,det gjorde inte så mycket!!!
För som jag sagt förut, så älskar jag att blanda det vita med SVART!!!!
Ha det så gott mina vänner!!!!
Eva-Karin/noll54

27 kommentarer:

Erika i Villa Lilja sa...

Vilka fina varor du fått, man vill ju bara handla allt!! Klockan verkar superfin. Är ganska ny på din sida och har inte riktigt förstått om du har en hemsida till din butik eller ej. Jag får leta lite till!
Ha en skön dag/Erika

Annika sa...

Måste bara skriva lite o berömma din underbara affär.... var inne igår o handlade lite igår.... " gänget från landet på sportlov "....:) hade plånboken varit större så hade vi nog rensat butiken..... kommer gärna tillbaka igen... Kram Annika... en lantis...:)

My home is my Castle sa...

OI... Såååå mye vakkert...
Jeg kunne hatt ALT du viser.. Sukk ;)
Nyydelig jernseng...fuglebur, klokke, ja ALT.....
Drømmer meg helt bort her ;)
Jeg skulle gjerne hatt meg en tur i butikken din :))

ha en fin dag
Klem,Kari

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det känns som hopp om vår när man ser allt fint i butiken.
Och imorgon är det onsdag, då blir det till och kika in.
Ha det bra
Kram AnnaMaria

♥ Pia... sa...

Jäklar vad snyggt..vitt & svart...det där lyckades du suveränt med.....Sängen var kanonfin och notbladen i de svarta ramaran..hm..det va nåt du:)..nää nu får det allt bli en tur te butiken din..tänk att det ska va så svårt och komma ivåg..ha de gött..kram..PIA

hemtrevnad marie sa...

Nä, du skojar ...??
DET priset på de fina stoldynorna..och jag som just köpt mig 6 st helvita, vojne vojne, synd att man inte har råd att köpa dubletter, nedrans.....
Ha det gott!
kramis

Linneas Hjärtefröjd sa...

åh va underbara grejer du fått in!! o va bra de blev me sängen där!!

ha en underbar vecka!
kram linnea

Lantligt i stan sa...

Vilka vackra saker! Älskar stolkjolarna!
Kram Anki

Maliva`s verden sa...

Oh så mye spennende ting du har i butikken....Synes også det er fint å blande hvitt og svart..Nå venter jeg spent på pakken m/skiltet i posten...gleder meg...Familien min her,sa at det var typisk min stil..og det er den:O)Fortsatt go`uke til deg fra Maliva

Lisa Marklund sa...

Så vackra stolsdynor och burarna, de gillar jag hmm :-) jag vill haaaa
Kram på dig // Lisa

Viola sa...

Burarna helt underbara, är på jakt efter några, måste in och kolla i din butik, järnsängen blev verkligen vacker där den står, kram

Majas skafferi sa...

Hej! Nu blev jag riktigt avundssjuk :) speciellt på den underbara sängen! Och vilka fina grejor det andra också..vill ha!
Not-tavlorna måste jag kolla närmare på! Ha det så bra!

Interiörboden sa...

Hej Eva-Karin!

Vilka underbara grejer du visar!!
Den där fågelburen var ju bara sååååå fin!
Och den där järnsängen är jag förälskad i!!!
Jag har beundrat den varje gång jag varit inne hos dig :)

Jag kommer nog in på torsdag tror jag, för då är jag ledig.
Det var ju faktiskt nog en vecka sen jag var inne hos dig :)
Det känns som en evighet!!!!!!

Ha en jätte bra kväll!
Kram Sandra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej igen.Missade mitt onsdags-besök.Fick en tung hylla i skallen på jobbet, så nu är det ryggläge med lite hjärnskakning.Det tar jag igen nästa onsdag.
Ha det gott
Kram AnnaMaria

VillaVanilje sa...

ååååååå for ett nydelig fuglebur! HAr du det i butikken? eller hos deg? Kanskje begge deler? Hehe NYDELIG var det iallefall!

VillaVanilje sa...

å DER leste jeg at det var i butikken! Lese før jeg poster er alltid lurt ;) hvilken str anbefaler du?

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh tack snälla !
Den superfina påsen kom idag , och jag är så glad !!!!
Stolskjolarna i samma fason är ju oxå helt underbar , vill ha !!

Kram/EnLyckligLoppa

Viveka i Bläckhornet sa...

Åhh vilken härlig känsla att komma till brevlådan imorse och hitta ett paket. Så fin den är. Den kommer att pryda sin plats.
Vilken snygg säng du hittat då. Jätte läcker i svart...
Sen ser jag ju massor av andra grejer som lockar i din butik.

Kram Viveka

Unknown sa...

Kära älskade lilla Fru, detta är din Man som undrar hur länge du ska sitta vid datorn i dag.
Jag liksom längtar lite efter dej nu.

Bara så du vet så ligger jag här och väntar.

Älskar dej :)

Inspiration i vitt sa...

Hej Jag kanske hinner att hälsa på dig i butiken i morgon och då tänkte jag ta med mig den sängen, har letat länge nog nu hahaha.
Kramar/Ingela.

Birgitta sa...

Så himla mysiga bilder från din butik, kuddarna så fina att man nästan inte törs sätta ner baken på detta ljuva.

Ang mitt badkar så är det inte sittbadkar egentligen, men det är inte så långt 155 cm, vi fick med nöd och näppe in det, det gick med lite lirkande, men jag är jättenöjd.

Kramar Birgitta

Unknown sa...

Vilka fantastiska dynor! Men det är ju sååå himmla mkt vackert i din butik nu att jag hoppas på en triss vinst, får jag den så kommer jag och handlar allt, hihi
Kram Petra

Brunkullan sa...

Sååå mycket fint! Och notpapperen i ramarna är super fina!
Oj vad inspirerande!

Susanne

Maria renoverar sa...

Hej!
Jäätefina saker som kommit in i butiken. Får nog kika in hos dig snarast.
Älskar monogrammen...
Kram Maria

Himlarum sa...

Hej Eva-Karin!
Tack för bloggvisit och snälla ord!
Du då! Jösses, så mycket grannt du fått in i butiken! Man får ju ha-begär! Stolskjolarna, påsarna, klockan... Mmmm!

Jo, soffan sålde jag på Blocket - av misstag, kan jag nog säga. Bestämde mig för att ha kvar den och glömde bort annonsen tills en kund ringde och slog till! Snyft! Så nu söker jag en likadan till! Den du såg i Gbg - var det längesen?
Ser du en likadan till och inte vill ha den själv - tänk då på mig, snälla!

Ha en trevlig helg och må så gott!
Många kramar
Sofflösa Ann-Helen

Anonym sa...

Klockan är underbar och en sån säng vill jag HA, är den till salu?;)

Viola sa...

Du har verkligen mkt vackert i din butik, tänkte titta in i början av nästa vecka...måste ju bara besöka din vackra butik när jag är uppe, kramen