måndag 7 juli 2008

Vårt sovrum

Idag visar jag lite bilder från vårt sovrum,,,
,,,bilderna är tagna för några veckor sedan, skulle visa något annat,,,,
,,,men min kamera är på semester i LA med ena sonen.
Och det regnar och jag var sugen på ett inlägg!
Som synes så tycker jag fortfarande om svart.För några år sedan fixade jag och en av mina bröder (målarn)detta i smyg, en vecka när mannen var bortrest. Han blev jätte överraskad när han kom hem. Och sa, jag kan åka till veckan igen för källaren måste göras i ordning! Men detta räckte! Han grejjar där för fullt när andan faller på ! Hoppas få visa detta någon gång under året!
Jag har sytt en docka som sitter på karmen och väntar på solen som jag!
Ha det bra tills vi ses igen! Och tusen tack för alla kommentarer! Eva-Karin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Så fina tapeter ,riktig fräcka är dem. Du är så duktigt att kunna sy är inte min starka sidan. Kramar Dadda

Inspiration i vitt sa...

Din spegel gillar jag jätte mycket,passade så bra där på din charmiga vägg,ljusstakarna var ju så söta oxå.
Du är allt rolig du,förstår om han blev överraskad när han kom hem.
Att du var så duktig på att sy visste jag inte dockan är så söt precis som du.
Kram på dig/Ingela B.

Marie Söderberg sa...

..wow vilket cool sovrum å vilken spegel..underbar..
ja vi var i frankrike i tre veckor i juni..perfekt att starta siommaren med garanterande soldagar..härligt i provence..vi skall åter i oktober ..ha det gott/marie

♥ Pia... sa...

Hej..fint sovrum..här är en till som gillar svart:)...kram..PIA

hemtrevnad marie sa...

Hejsan!!
Läckert sovrum!!
Gillar ju också svart vet du!
Har nog något svart i varje rum tror jag....och hela badrummet uppe är klädd i en svart/vit medaljongtapet, med tillhörande svart golv!
Vi kunde bara ha våtrumsväggar och golv där för att slippa förstärka hela bjälklaget, så då blev man ju glad att man kunde hitta nåt läckert!
Dockan är såå ursöt!!
Ha det gott ifall vi inte hörs mer innan vi far på semester...vi åker på måndag...
kramis