onsdag 23 juli 2008

Bilder från noll54

Visar lite bilder från butiken idag,,,,,,dom är tagna genom skyltfönstret, så kvaliteten blir inte den bästa!
,,,,franska hissgardiner helt underbara!!!! Redan slutsålda men det kommer mer i augusti. Vita med vitt monogram och vita med grått monogram i 4 bredder. Priset ligger runt 500 kr.(bra va)
,,,härliga kuddar! Sådana vill jag ha när jag inreder mitt rum som blev över nu när yngste sonen flyttat hemifrån. Ska visa hans mysiga lya vid tillfälle.
,,,,zink alltid lika populär,,,,
,,,,lite godsaker, inte hemma-gjorda men nästan som! Här syns även handdukarna jag visade i förra inlägget. Dom små blå är snart slut!
Tack för alla fina kommentarer och jag har fått 2 utmärkelser som ska sättas in TUSEN TACK för dom! Ha det gott i solen och på återseende! Eva-Karin/noll54

3 kommentarer:

Marie Söderberg sa...

aahh såå härliga bilder från butiken..jag skulle bli helt "galen" om jag hade en sådan butik..galen av glädje såklart, vilken dröm att ha en sådan..fina hissgardiner..kan man lägga in en beställning ? om du har måtten 90 cm bredd och 160 cm bredd..
ha en skön fortsatt sommar

Annaewa sa...

Hej, jättefina hissgardiner och päronlådorna gillade jag!jättekul att se från butiken, ha det gott i värmen!
kram Annaewa

Mer av allt sa...

Vilka jättefina saker du har i butiken! Ha det bra i sommarvärmen!